Estes enlaces nos explican o efecto Pigmalión expectativas que os pais e profesores teñen con respectos aos seus fillos e fillas, alumnos e alumnas.A suma do autoconcepto (percepción da sua valía como persoa) e da autoestima (como nos sentimos con nós mesmos) nos leva ao concepto que temos de nós. Con respecto aos pais, nais sinalan como favorecer autoestima :
E nos clarifican as cualidades de pais e nais pigmalións positivos.
las-consecuencias-del-efecto-pigmalion-en-el-aula-y-en-casa
- 1 Aceptalos como son.
- 2 Ser cariñosos.
- 3 Permitirlle facer cousas sen protexelos.
- 4 Esixirlles ata onde poidan.
- 5 Confiar neles, nelas.
- 6 Non facer comparacións.
- 7 Os fillos, fillas precisan saber que son moi valiosos e nos pais, nais os que teñen que proporcionarlle eses sentimentos.
- 8 Facerlle ver os seus progresos e apoiarlos nas súas dificultades.
- 9 Demostrarlle aos nosos fillos, fillas que temos interese polo que son e polo que fan.
- 10 Ter unhas normas claras e coherentes.
- Confianza en se mesmos, no que están a facer.
- Confianza na súa capacidade para contribuir na educación dos seus fillos, fillas, motivalos.
- Capacidade para comunicar aos seus fillos, fillas que as súas expectativas son realistas e pódense realizar.
- A convicción de que os seus fillos, fillas poden tomar decisións por se mesmos.
As expectativas que temos dunha persoa poden chegar a determinar a maneira de como a vemos, de entender o que nos dice e como valoramos as condutas que ten.
Enlaces de interese:
EL EFECTO PIGMALIÓN. El mito El efecto Pigmalión procede de un mito griego relacionado con un rey de Chipre, escultor llamado Pigmalión, que llegó a enamorarse. de Espriridión Torolas-consecuencias-del-efecto-pigmalion-en-el-aula-y-en-casa
No hay comentarios:
Publicar un comentario