É importante que durante a infancia os nenos, nenas xoguen a todo tipo de xogos, (mellor non facer diferenzas entre xogos de nenas e xogos de nenos), para conseguir o desenvolvemento integral.
Contidos da guía:
Formulación teórica
Características do xogo
Tipos de xogo
Aspecto didáctico do xogo
Perigo do xogo
Tipos de xoguetes
2. Consellos para elexir un xoguete
3. A Televisión e a publicidade
4. Uso e abuso do Internet
5. Uso e abuso dos videoxogos
6. Anexos
Propostas de actividades lúdicas- educativas para o aula
Propostas de actividades lúdico- educativas para pais e nais
Pautas de observación para o profesorado
Bibliografía
Enlace á Guía
O importante é o xogo e non o xoguete
Compartir actividades e xogos
Observar o xogo dos nenos/as para coñecelos
O xogo desenvolve a imaginación, intelixencia, linguaxe, concentración e
memoria.
Ensinar a ver a TV a analizar a publicidade
Ensinar a través do xogo a solucionar conflitos falando, sen perder o control.
No hai xogos nin xoguetes específicos de nenos e nenas
A través do xogo podemos aprender a gañar e a perder . O xogo canaliza a agresividade.
Os xoguetes teñen que divertir, ser seguros, deben fomentar a actividade e os valores.
Ensinar a aceptar que non se pode ter todo o que se desexa
Xógase todo o Ano non só no Nadal.
Coordinación Instituto Aragonés de la Mujer. Departamento de Servicios Sociales y Familia.
Autores:
Julia María Letosa Albero
María Teresa Millán Cases
Isabel Rech Oliván
José Luis Soler Nages
No hay comentarios:
Publicar un comentario