É tal a importancia do desenvolvemento adecuado dos procesos lector e escritor, tamén do cálculo, que o seu desaxuste, como ocorre no caso do alumnado con dislexia e/outras dificultades específicas da aprendizaxe , ocasiona problemas moi diversos, desde os relacionados coa propia autoestima ata os que teñen que ver co proceso de aprendizaxe e, polo tanto, co desenvolvemento do currículo. E isto afecta ao alumnado, as súas familias e ao propio profesorado.
Índice :
- Introdución
- Delimitación conceptual da dislexia e/outras dificultades específicas da aprendizaxe.
- Identificación da dislexia e/outras dificultades específicas da aprendizaxe.
- Intervención psicoeducativa do alumnado con dislexia e/outras dificultades específicas da aprendizaxe.
- Avaliación curricular do alumnado con dislexia e/outras dificultades específicas da aprendizaxe.
- Seguimento da intervención psicoeducativa do alumnado con dislexia e/outras dificultades específicas da aprendizaxe.
- Recursos TIC paraa intervención psicoeducativa do alumnado con dislexia e7outras dificultades específicas da aprendizaxe.
- Referencias bibliográficas sobre a dislexia e sobre outyras dificultades específicas de aprendizaxe e a súa identificación.
- Anexos
enlace para a súa descarga
https://www.edu.xunta.gal
No hay comentarios:
Publicar un comentario