miércoles, 16 de diciembre de 2015

Motivación: cando estudas

A Motivación intrínseca, o interese que ten o estudante por aprender, depende:
da actividade si lle resulta útil para os seus obxectivos?  E tamén  do grado de control que tendrá de su desempeño, poderei chegar ata o final?

Estas son estratexias :
Formularse obxectivos.
Escoller metas alcanzables para estudar.
Cuando veña o desánimo ten moi presente a meta, para continuar co teu esforzo persoal.
Non te rindas nunca.
automotivate
Contra a indecisión: plans e horarios
Contra a distracción: Rapidez. Colle un reloxio e ponte un reto cada 10 minutos.
Contra a inercia: coller lapis e papel e poñerse na tarefa.
Non te olvides da constancia




Como podo automotivarme?:
Esforzome por ver os estudos interesantes, e facelos eu mesmo interesantes coa miña imaxinación e esforzo.  Son consciente que o meu esforzo me axuda.
Meus paus, profes me van a estimar moito máis
Se aproveito o tempo, terei logo máis tempo libre
Cando fago as cousas ben síntome máis seguro
Desfruto máis no tempo libre si previamente fixen o meu traballo ben
Cada vez que teño un alcanzo un pequeno triunfo anímome, con ganas de ir máis lonxe
Deime conta de que cando coñezo ben un tema, g



Estratexias compartidas no enlace  http://www.estudiantes.info/tecnicas_de_estudio/motivacion.htm

No hay comentarios:

Publicar un comentario