Protocolo coa finalidade de identificar as necesidades do alumno, alumna e facelo dende idades temperás. Para unha resposta educativa e poñer en práctica adaptacións necesarias para as necesidades educativas especiais no ámbito da comunicación e da linguaxe oral.
Índice :
Introdución
I. Formulación da avaliación
1. Enfoque teórico
2. Planteamiento del proceso de evaluación
II. Instrucións para a avaliación
1. Entrevista familiar e escolar
2. Evaluación da linguaxe espontánea
2.1. Procedimento
2.2. Descrición de tarefas
2.3. Modelo de rexistro e de análise
2.4. Orientaciones para a toma de decisións
3. Cuestionario de rexistro da pragmática
4. Avaliación da lenguaje elicitado
4.1. Rexistro da fonética e a fonoloxía
4.2. Rexistro do léxico
4.3. Rexistro da sintaxis
4.4. Rexistro da morfoloxía
4.5. Rexistro das relacións semánticas
5. Valoración e análise da comunicación e a linguaxe
6. Orientacións prácticas
III. Bibliografía
Anexos
Anexo 1: Guía para situar evolutivamente o nivel do xogo simbólico
Anexo 2: Porcentaxes de articulación correcta segundo idades
Anexo 3: Exemplificación de procesos fonolóxicos de simplificación.
Anexo 4: Escala evolutiva do desenvolvemento da linguaxe oral.
Anexo 5: Referente secuenciado de semántica
enlace a guía avaliación da comunicación e da linguaxe
Edita: Departamento de Educación. Gobierno de Navarra. CREENA (Centro de Recursos de Educación Esecial de Navarra)
No hay comentarios:
Publicar un comentario