sábado, 19 de diciembre de 2015

Creatividad na Educación

A creatividade é un factor clave para o correcto desenvolvemento do neno, nena. Contribúe a súa expresión personal, a desenvolver o seu pensamento abstracto e a ganar habilidade
para afrontar retos sociais, persoais e laborais que a vida lle plantexe.

Todas as accións humanas entrañan certa creatividade.
A educación do Talento consiste en adquirir intelixencia computacional que genera ocurrencias adecuadas e unha intelixencia executiva que elixa as metas e dea as ordes oportunas. Do xogo de ambos niveis da intelixencia xurde a actividade creadora. 


Sábese que no desenvolvemento da creatividade inflúen os estilos educativos dos pais . Os estilos flexibles e relaxados, onde as familias involucrase fomentando a liberdade e a autonomía do neno, nena si favorecen a creatividade.
A actitude máis significativa de todo profesor que queira fomentar a creatividade entre os seus alumnos,  alumnas é apoiar a súa motivación intrínseca e a súa autonomía.
Caderno dirixido a pais,  profesores, profesionais implicados  coa infancia. Índice
prólogo introductorio
Introducción
1° parte
O estudo da creatividade
A creatividade infantil
2° parte
Una nueva idea de inteligencia
Como funcionan os dous niveis
A personalidade creativa
Bibliografía
Anexo 1
Anexo 2 



8° cuaderno FAROS coordinado por el profesor José Antonio Marina.
Autoras:
Mariola Lorente investigadora de la Fundación Universidad de la Padres.
Begonya Nafría licenciada en Pedagogía, investigadora en el centro de investigación biomédica en red de enfermedades Raras
María Teresa Rodríguez de Castro investigadora de la Fundación Universidad de Padres.
Mercedes Serrano doctora en Medicina y Neuropediatria







Enlace ao Caderno en issuu