Cando se avalía alumnos con ACI significativas, o profersor dúbida
¿ Qué criterios de avaliación son ?, ¿ Cómo ten que adapatalos, simplicalos, reducilos ou eliminalos? ¿ En qué medida pode simplificar os items que van ser avaliados ? ¿Quén ten que avaliar a un alumno con apoio educativo?.
Na Entrada de Antonio Márquez Ordoñez nos aclara como facelo, Art. 14.3 do Real Decreto 126/2014, referido ao alumnado con NEAE, establece ca avaliación continua e a promoción deste alumnado tomarán como referente os criterios fixados nas súas adaptacións.
Isto é así porque os criterios de avaliación que se lle aplican a este
alumnado elabóranse así:
alumnado elabóranse así:
- Tómase como referente o mesmo criterio que se establece para o grupo clase do acnee.
- Este criterio adaptase en función das “capacidades” co alumno posua.
- Este criterio adaptase en función do nivel de competencia curricular do alumno.
- Se o criterio alónxase moito das súas posibilidades eliminase ou substitúese por criterios de niveis ou etapas anteriores.
accede a entrada pinchando na imaxe.
No hay comentarios:
Publicar un comentario