martes, 21 de noviembre de 2017

Revista Convives nº 17/ nº 19 : inclusión e convivencia

Revista CONVIVES nº 17  INCLUSIÓN E CONVIVENCIA
Presentación 
Inclusión e Convivencia 
Àngels Grao e Pedro Uruñuela 

ARTIGOS 

1. Desde a inclusión melloramos a convivencia. Agustín Alcocer e Javier Martínez 
2. Tres nun: a química da inclusión educativa. Raquel Mónica García Bravos 
3. Traballando a inclusión: o Proxecto Roma. Equipo Proxecto Roma e CONVIVES 
4. A inclusión, presente no novo pacto educativo? Mª Luz López de Murillas Urdiain 

Experiencias
1.Unha mirada inclusiva á convivenica. Instituto Madrid-Sur. Madrid 
2. Convivindo dous cocnetes na aula. Antonio Márquez Ordoñez
3. A aula Trampolín CEIP Hispanidade. Zaragoza
4. itinerancia para a inclusión. Almudena García Negrete.
5. A educación desde unha mirada inclusiva: un compromiso compartido
Escuela-Istituto-Comunidad. Masquefa



 


REVISTA CONVIVES Nº 19: EN CONVIVENCIA, FUNCIÓNANOS II..

PRESENTACIÓN
En convivencia, funciónanos II. Àngels Grao e Pedro Uruñuela
ARTIGOS 
1. Materiais para construír a convivencia. Manuel Segura Morais
EXPERIENCIAS 
1. Un novo Guernica. IES Johan Carballeira. Bueu. Pontevedra 
2. O que si e o que non do Programa TEI. Javier García Barreiro
3. Equipos de axuda nun centro de Educación Primaria. CEIP Francisco Piñeiro. Valladolid 
4. Convivencia, labor de cada día. CEIP Alonso Rodriguez. Camarena. Toledo 
5. Cultura de cooperación e mellora da convivencia. Colexio Ártica. Madrid 
6. Proxecto MAD 214: co rock a outra parte. IES Poeta Tomás Morais Castelán. Las Palmas de Gran Canaria.
7. Cambia de lentes para mirar o acoso escolar! Área de Convivencia da Consellería de Educación
de Canarias
8. Babelia: emprender e cooperar xera convivencia. IES Pando. Oviedo 
9. A educación emocional: un espazo e un tempo para o saber e a tenrura. IES Hasta Rexia. Jérez da Fronteira. Cádiz
10. Construíndo o plan de igualdade do centro. CEIP Gloria Fortes. Dos Hermanas. Sevilla 
11. A intervención nas brasas: aula de convivencia. IES Estaleiro. El Astillero. Cantabria
12. Compañeirismo activo: unha oportunidade para que o alumnado escóitese, apóiese e cóidese. IES Madrid Sur. Madride IES Renacemento
13. Alumnado mediador en primaria: unha experiencia de escoita e diálogo. Carlos Martínez Andreu. PTSC. Madrid 
14. O ?Buentrato?, programa de mellora da convivencia e prevención da violencia
Graciela Sánchez Ramos. Asociación ANAR

ENTREVISTA a... 
Francisco Imbernón Muñoz 

enlace descarga  revista convives 19

 


enlace ao blog  http://convivesenlaescuela.blogspot.com