TRASTORNO
DEFICIT ATENCIÓN E HIPERACTIVIDADE
Os alumnos e alumnas con Déficit de atención ou trastorno por Déficit de atención e Hiperactividade teñen dificultades para planificar, organizar e controlar a actividade tanto nas tarefas cognitivas, como no control emocional e condutual.
Os reforzos van encamiñados á metodoloxía e organización da aula.
Entorno
Os reforzos van encamiñados á metodoloxía e organización da aula.
Entorno
Evitar
colocar cerca de ventás e portas para aumentar a atención.
Materiais
Empregar
estuches planos, para non ter todo xunto.
Empregar
unha axenda o máis sinxela posible.
estratexias
metodolóxicas
- As normas da aula deben ser poucas, claras e sinxelas.
- As normas da aula deben ser poucas, claras e sinxelas.
- Permitir
facer os exercicios do libro sen ter que copiar os enunciados.
- Ter
en conta ca grafía vai depender do día.
- Poñer
na pizarra tamén información visual.
- Elabora
un horario con cada asignatura dunha cor.
- Deseñar
actividades moi estruturadas e breves.
- Incluir
pautas autoinstruccións :( leo, que teño que facer,
como o vou facer, repaso)
- Permitir
saídas da aula ordinaria para anticipar contidos.(PT)
- Permitir
saídas da clase para calmarse.
- Deixar
tempo suficiente para copiar os deberes.
Avaliación
- Asegurar a comprensión das tarefas.
- Asegurar a comprensión das tarefas.
- Poñer
os deberes, controis na pizarra ( ou nun espazo ben visible)
- Permitir
facer os exames por partes, pregunta a pregunta, deixar máis
tempo, con menos actividades.
- Empregar
diversas técnias de avaliación :
- Proba
oral
- Proba
tipo test
- Enunciados
curtos,destacar palabras claves dos enunciados,potenciar as respostas
orais. Trátase de comprobar que cada obxectivo de varias
maneiras.
Conduta
1-
Ignorar as condutas a extinguir (selección de condutas)
2-Reforzo
das condutas que queremos adoite.
3- Extinción de conduta : pódese
empregar sistema de vidas para control da conduta dentro da
aula. Por exemplo con gomets e vaise quitando a medida que incumple
as normas. Como xa se lle ten esplicado o sitema, cando se lle vaia a
quitar unha vida non se lle rifa nen se lle di nada: Hai que ter
claro a consecuencia de perder todas as vidas. Pode ser sair da aula.
Facer
contratos de traballo. Redactados en primeira persoa :
Eu
teño que facer exercicos que me pon a mestra. Cada exercico
que remato tacho da lista.Se acabo todos gañarei unha cariña
sorrinte e poderei: ir a clase de.... xogar un pouco no ordeador.
Se
non remato non gañarei unha cariña e terei que
teminarlos...
4- As recriminacións evitar as verbais, manter contacto visual o
achegamento nos momentos de desatención para volver a
centralo.
5- As recriminacións mellor en privado para favorecer o seu
autoconcepto.
Motivación
Identificar
os esforzos. Eloxiar.
Ofrecerlle
confianza.
Evitar
avaliar sempre negativamente.
Proxectar
expectativas de futuro.
No hay comentarios:
Publicar un comentario