Edificio del Ministerio de Educación y Formación Profesional en azul e apoio a visibilización do Día Internacional de la Dislexia
PARA OBSERVAR NAS FAMILIAS
Na educación infantil presenta:
ü Falta
de habilidade para lembrar o nome de series de cousas.
ü Atraso
para memorizar os números, os días da semana.as cores e as formas.
ü Dificultade
para aprender as cancións, trabalinguas, rimas.
ü Atraso
no desenvolvemento da fala e da linguaxe.
ü Torpeza
motriz en actividades lúdicas sinxelas.
Na educación de seis a oito anos:
ü Confusión
na distinción entre dereita e esquerda
ü Dificultade
para aprender o alfabeto e as táboas de multiplicar.
ü Dificultades
coa lectura e a escritura.
ü Tendencia
a escribir os números en dirección ou
orientación non axeitada.
ü Falta de atención.
De nove a doce anos presenta:
• Complicacións
para seguir as instrucións orais.
• Evitar
actividades que conlevan ler
• Mala
pronuncia de nomes ou palabras, ou problemas para lembrar palabras
• Problemas
para comprender bromas ou expresións que poden non ser fáciles de entender a
partir de palabras específicas (modismos), como «pan comido», que significa
«fácil»
• Tardar
máis tempo do habitual en completar tarefas que conlevan ler ou escribir
• Dificultade
para resumir unha historia
• Problemas
para aprender un idioma estranxeiro
No hay comentarios:
Publicar un comentario