Esta Guía pretende explicar e axudar a clarificar conceptos e modelos teóricos que se foron desenvolvendo ao longo dos últimos anos sobre o que supón este alumnado.
Pero tamén, contribuír á reflexión sobre a práctica educativa, poñendo en valor a importancia de detección temperá, contando para iso con instrumentos que a fagan posible. Ademais, na guía propóñense recursos para unha avaliación psicopedagógica máis eficaz, así como orientacións á comunidade educativa,
especialmente ás familias e ao profesorado.
Conta tamén, por último, con propostas didácticas e experiencias a modo de exemplo con alumnado con altas capacidades.
1. Introducción
2. Que sabemos do alumnado con altas capacidades intelectuais?
3. O marco lexislativo
4. Como detectamos e identificamos o alumnado con altas capacidades intelectuais? Como avaliamos as súas necesidades específicas de apoio educativo?
5. Como é a intervención educativa co alumnado con altas capacidades intelectuais?
6. A familia de alumnado con altas capacidades intelectuais
7. A modo de conclusión
8. Anexos
accede á guía neste enlace Guía Altas Capacidades
Edita: Generalitat Valenciana
Autoría:
Emma Arocas Sanchis, Teresa Cuartero Cervera, Mª Carmen Ferrández Marco,
Rosario Moya Pérez e Daniel Torregrosa Sahuquillo.
Autoría:
Emma Arocas Sanchis, Teresa Cuartero Cervera, Mª Carmen Ferrández Marco,
Rosario Moya Pérez e Daniel Torregrosa Sahuquillo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario