miércoles, 31 de octubre de 2018

Guía 2018 Alumnado con Atraso na Linguaxe e Trastorno Específico da Linguaxe

Defínese como TEL todo trastono  da linguaxe de inicio lento e atrasado respecto a súa idade cronolóxica que non teña relación cun déficit sensorio-auditivo, motor, cognitivo  así como co trastorno xeneralizado do desenvolvemento.
No atraso da Linguaxe existe un retardo na adquisición das diferentes etapas do desenvolvemento cronolóxico da linguaxe infantil.
A evolución da linguaxe será a clave que determine de cal se trata, xa que, nun RL, a evolución é máis rápida e homoxénea.


enlace para a descarga https://orientacion.educarex.es

Contido

  • Que son retrasos da linguaxe e os trastornos específicos da linguaxe?
  • Características evolutivas dos Trastornos da Linguaxe ( RL e TEL)
  • Medidas educativas para el alumnado con dificultades de Linguaxe
  • Probas psicopedagóxicas
  • Bibliografía





Equipo Técnico Provincial de Orientación Educativa y Profesional. Consejería de Educación Almería.

No hay comentarios:

Publicar un comentario