Fai click na imaxe para acceder ao artigo
Cun neno, nena que ten reforzo, apoio educativo, debemos de contemplar que variables e formas de presentar o exame temos de ter en conta para que a avaliación sexa efectiva, e consiga o seu obxectivo.
Estos son as pautas que sinala Santiago Moll dende o seu blog, a ter en conta cando a titora ou titor do grupo, prepara un exame para un alumno, alumna de reforzo.- Adaptación
- contidos
- Responsabilidade
- Coordinación
- Corrección
- Puntuación
- Extensión
- Enunciado
- Preguntas Discriminativas
- Preguntas Abiertas
- Exemplos
- Pizarra Dixital
Exemplo de exame de reforzo
Jesus Jarque explica :
Como adaptar os exames ao alumnado que o precisa cunhas adaptacións metodolóxicas que poden ser as seguintes:
- Avaliación oral
- Deixarlle máis tempo
- Aumentar o espazo para escribir
- Cambiar o tipo de letra
- Secuenciar as preguntas
- Adaptar a distribución espacial
- Segmentar as tarefas dunha pregunta
- Subliñar as palabras crave
- Por un exemplo de como se resolve unha tarefa
- Recortar as preguntas en entregarllas dunha en unha
- Utilizar palabra máis doadas nos enunciados
- Evitar actividades repetitivas
- Incluir pequenos consellos ou recordatorios
- Segmentar as lecturas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario