miércoles, 11 de enero de 2023

Adaptacións metodolóxicas para o exame do alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo






Fai click na imaxe para acceder ao artigo


Cun neno, nena que ten reforzo, apoio educativo, debemos de contemplar que variables e formas de presentar o exame temos de ter en conta para que a avaliación sexa efectiva, e consiga o seu obxectivo.
Estos son as pautas que sinala Santiago Moll dende o seu blog,  a ter en conta cando a titora ou titor do grupo, prepara un exame para un alumno, alumna de reforzo.
  1. Adaptación 
  2. contidos
  3. Responsabilidade
  4. Coordinación
  5. Corrección
  6. Puntuación
  7. Extensión
  8. Enunciado
  9. Preguntas Discriminativas
  10. Preguntas Abiertas 
  11. Exemplos
  12. Pizarra Dixital
Exemplo exame ordinario 

Exemplo de exame de reforzo


Jesus Jarque explica :  
Como adaptar os exames ao alumnado que o precisa cunhas adaptacións metodolóxicas que poden ser as seguintes: 
  • Avaliación oral 
  • Deixarlle máis tempo
  • Aumentar o espazo para escribir
  • Cambiar o tipo de letra
  • Secuenciar as preguntas
  • Adaptar a distribución espacial
  • Segmentar as tarefas dunha pregunta
  • Subliñar as palabras crave
  • Por un exemplo de como se resolve unha tarefa
  • Recortar as preguntas en entregarllas dunha en unha
  • Utilizar palabra máis doadas nos enunciados
  • Evitar actividades repetitivas
  • Incluir pequenos consellos ou recordatorios
  • Segmentar as lecturas.




enlace para descargar documento adaptar-os-exames-ao alumnado-que-o-precisa




No hay comentarios:

Publicar un comentario