“Unha escola de calidade é a que favorece o desenvolvemento das competencias cognitivas, afectivas, sociais, estéticas e éticas de todos os seus alumnos e alumnas,
vela polo seu benestar emocional, busca estratexias para responder á súa diversidade persoal e cultural, procura elaborar un proxecto colectivo no que a comunidade educativa participe e senta comprometida, e establece relacións con outras escolas e institucións
para o logro destes obxectivos.”
(Marchesi e Martin, 2014)
Esta guía dirixida está especialmente aos e as docentes de Educación Infantil, e Primaria e Secundaria Obrigatoria. Nela concretamos claves para facilitar a reflexión e algunhas pautas para a posta
en práctica.
Sabemos que avanzar nunha escola inclusiva é a ferramenta máis poderosa para construír unha sociedade inclusiva, xusta e cohesionada. Para o alumnado con discapacidade intelectual ou do desenvolvemento é, fundamentalmente, un dereito, que obriga a concibir a educación desde unha nova perspectiva: posibilitar as mesmas oportunidades de aprendizaxe e desenvolvemento a todo o alumnado.
para o logro destes obxectivos.”
(Marchesi e Martin, 2014)
Esta guía dirixida está especialmente aos e as docentes de Educación Infantil, e Primaria e Secundaria Obrigatoria. Nela concretamos claves para facilitar a reflexión e algunhas pautas para a posta
en práctica.
Sabemos que avanzar nunha escola inclusiva é a ferramenta máis poderosa para construír unha sociedade inclusiva, xusta e cohesionada. Para o alumnado con discapacidade intelectual ou do desenvolvemento é, fundamentalmente, un dereito, que obriga a concibir a educación desde unha nova perspectiva: posibilitar as mesmas oportunidades de aprendizaxe e desenvolvemento a todo o alumnado.
Edita :
FEVAS Plena inclusión Euskadi
Asociación vasca de entidades a favor
de las personas con discapacidad intelectual
No hay comentarios:
Publicar un comentario