Esta ferramenta tamén vai dirixidas as familias con estratexias para a hora de xogo.
Esta metodoloxía:
Favorece a inclusión dos alumnos, alumnas con TEA.
Favorece un clima de entendimento e respecto achega dás características personais do alumno, alumna.
Favorece eliminar condutas estereotipadas.
Os pasos que segue son:
- Explicarlles onde se xoga e como se xoga
- Darlles seguridade
- Traducir situacións sociais
- Axudar a aceptar as norma
- Axudar a seguir as normas do xogo
- Facerlles ver que poden xogar con todos, todas
- Facerlles ver a todos, todas que poden xogar con eles.
- Onde - lugar do patio tranquilo
- Cantos recreos á semana
- Utilizar apoio visual na clase e na familia
- Elexir un profe de xogo do claustro
- Crear un equipo de patios dinámicos e planificar días e horarios, empezar un día á semana e ir aumentando.
Enlaces relacionados
vídeo explicativo de Gey Lagar https://vimeo.com/139674730
entrevista a Gey lagar #mesaautismo3
Enlace páxina facebook
No hay comentarios:
Publicar un comentario