Esta é unha selección dos mitos que eles contemplan nas súas publicacións:
1. “A Alta Capacidade é innata ou, o caso contrario, é tan só froito do traballo duro” pois nin unha cousa nun a outra.
Non hai dúbida de que a bioloxía xoga un papel importante non desenvolvemento dous talentos, pero isto non xustifica a necesidade dun traballo disciplinado.
Máis ben é a alta habilidade coa que eses nenos nacen a que lles fai traballar duro. A súa motivación e mesmo a súa práctica extensiva son o resultado do seu talento, e non a causa.
Non hai dúbida de que a bioloxía xoga un papel importante non desenvolvemento dous talentos, pero isto non xustifica a necesidade dun traballo disciplinado.
Máis ben é a alta habilidade coa que eses nenos nacen a que lles fai traballar duro. A súa motivación e mesmo a súa práctica extensiva son o resultado do seu talento, e non a causa.
2. “Os nenos con alta capacidade posuen unha forza intelectual xeneral que lles fai ser superdotados en todas as áreas”
Raramente os nenos superdotados destacan en todo o conxunto de dominios académicos. Máis ben tenden a estar definidos máis claramente, e a medida que avanzan en idade nun dominio específico. Poden, mesmo, ser superdotados nunha área académica e ter problemas ou dificultades de aprendizaxe noutra
Raramente os nenos superdotados destacan en todo o conxunto de dominios académicos. Máis ben tenden a estar definidos máis claramente, e a medida que avanzan en idade nun dominio específico. Poden, mesmo, ser superdotados nunha área académica e ter problemas ou dificultades de aprendizaxe noutra
a labor da escola é coñecer a cada un dos seus alumnos para ver en qué áreas son fortes e en que grao e cales son os seus puntos menos fortes para personalizar un proxecto educativo que desenvovla as súas fortalezas.
3. Os nenos e mozos con alta capacidade poden alcanzar o seu pleno desenvolvemento sós.
Se non atendermos as súas necesidades educativas específicas non poderán desenvolver todo o seu potencial.
4. Os nenos con Alta Capacidade mostran un bo axuste social e emocional.
"A realidade mostra que eles saben que son diferentes. Aínda que poden atopar a outros que mostren a súa paixón pola aprendizaxe ( necesitan de feito compañeiros intelectuais) poden chegar a estar illados e desanimados e corren o risco de ser arrogantes e despectivos cos outros por unha banda ou faltos de autoestima por outro lado." Javier Tourón.
5. Os nenos con Alta Capacidade son produto da Sobre-estimulación dos pais.
Os pais, nais aínda que teñen que estar xunto aos fillos estimulándoos, animándoos e empuxándoos, non crean a superdotación.
Os pais, nais aínda que teñen que estar xunto aos fillos estimulándoos, animándoos e empuxándoos, non crean a superdotación.
Os nenos superdotados están a enviar sinais claros aos seus pais acerca da súa necesidade dunha contorna estimulante.
6. Os nenos con Alta Capacidade son os futuros homes e mulleres eminentes do futuro, e o resto non
"A educación dous alumnos de alta capacidade, de todas as persoas independentemente dá súa capacidade, #deber orientar ao pleno desenvolvemento persoal, á completa actualización dás propias potencialidades." javier tourón
"A educación dous alumnos de alta capacidade, de todas as persoas independentemente dá súa capacidade, #deber orientar ao pleno desenvolvemento persoal, á completa actualización dás propias potencialidades." javier tourón
Mito 7 Os nenos de Alta Capacidade soen pertencer a clases sociales altas
Posto que o desenvolvemento das nosas capacidades vén en boa medida determinado polas oportunidades de desenvolvemento e experiencias, resulta lóxico entender que aqueles de clases sociais máis favorecidas reciben máis oportunidades. Pero recoñecer isto dá aínda maior relevancia á escola como catalizador do potencial. A alta capacidade intelectual esta presente en todos os xéneros e contornas sociais.
Mito 9 : Os programas para nenos de alta capacidade ou as experiencias de maior reto son unha esixencia adicional que lles impide “ser nenos”.
A ausencia de reto non beneficia ou desenvolvemento infantil, privar aos nenos dá satisfacción de esforzar para conseguir logros e recoñecer así as súas fortalezas, ou de inter-relacionar con nenos similares é, precisamente, ou que lles negará unha infancia plena e satisfactoria.
Mito 10: As medidas orientadas a dar resposta ao alumnado con Altas Capacidades son unha forma de elitismo que aumenta as diferenzas entre os alumnos.
Mito 11. A atención ao alumnado con Alta Capacidade é desexable, pero non urxente, e débese pospoñer para atender antes outras prioridades.
Mito 10: As medidas orientadas a dar resposta ao alumnado con Altas Capacidades son unha forma de elitismo que aumenta as diferenzas entre os alumnos.
Mito 11. A atención ao alumnado con Alta Capacidade é desexable, pero non urxente, e débese pospoñer para atender antes outras prioridades.
No hay comentarios:
Publicar un comentario