jueves, 4 de marzo de 2021

Protocolo educativo para garantir a igualdade, a non discriminación e a liberdade de identidade de xénero

A diversidade é unha realidade tanxible que se vive na escola e é, polo tanto, un valor positivo que se debe aprender desde as etapas iniciais do sistema educativo. A escola ha de ser verdadeiramente inclusiva, un espazo onde se ten que respectar a identidade de cada persoa e onde o feito de ser trans no cause rexeitamento.



Resultado de imaxes para protocolo identidade de xénero

Unha vez realizada a manifestación expresa ao centro educativo, e realizado o informe psicopedagóxico, a dirección do centro establecerá unha reunión de coordinación co alumnado e cos seus representantes legais, se os tivera, coa xefatura do departamento de orientación e co/coa titor/a do alumno ou da alumna. Nesta reunión, conxuntamente, e dando a mellor resposta posible ás necesidades específicas de apoio educativo no marco do plan de convivencia do centro e, de acordo con estas orientacións, estableceranse as medidas organizativas de aceptación/respecto no centro e de atención que se precisen, que serán adoptadas en exclusivo interese do menor.

enlace ao protocolo


Índice:
1. Presentación
2. Fundamentación
3. Medidas e actuacións
    - Comunicación aos centros
    - Os departamentos de Orientación
    - Establecemento de medidas de atención ás necesidades do/a menor
    - Recomendacións educativas e organizativas en relación co xénero que o/a    menor sente como propio
    - Medidas para información e formación da comunidade educativa
    - Medidas de prevención, detección e intervención ante posibles casos de    discriminación, acoso escolar, violencia de xénero ou maltrato infantil por identidade de xénero.
4. Referencia normativa
5. Bibliografía e ligazóns de interese





Deixo un enlace sobre as experiencias nos centros IES Castro Alobre, de Vilagarcía e o centro IES Rego de Trabe, de Culleredo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario