miércoles, 17 de febrero de 2016

Estratexias control do comportamento na clase

Bill Rogers expone cinco estratexias para o manexo da clase:


1 Indicacións con pausa táctica, cando vaias a dar unha instrucción sigue a secuencia de tres pasos: consigue a atención, fai unha pausa e dá a indicación. para conseguir a atención chama ao alumno polo seu nome e si é para toda a clase da unha mensaxe do tipo " atención, escoitarme un momento" a continuación a pausa que é fundamental a explicación é que sen esa parada, aos alumnos, alumnas resúltalles máis difícil distinguir entre o que dis para conseguir a súa atención e o que lles indicas que teñen que facer. Por último a indicación que debe ser en positivo. (comunicar o que teñen que facer: escoitar e non o que teñen que deixar de facer: falar). As indicacións débense dar cun ton de voz firme pero amable.

2 Se queres chamar a atención dun alumno, alumna diríxete a el e pregúntalle que estar a facer?que tes que estar facendo? non empregues o por qué para estas situacións só consigues entrar nunhas explicacións que non conducen a nada.
3 Acordo parcial cando o estudante xustifican o seu comportamento cunha razón irrelevante, o mellor é facer un bloqueo asumindo a postura. " vale pode que xasí, pero eu necesito que fagas..."
4 Permiso condicional "Cuando acabes, entón podes ir .."
5 Elección forzada ten dúas maneira de facela a 1º e darlle ao alumno, alumna dúas alternativas "podes estar en silencio ou podes cambiar de sitio" a 2º é darlle unha alternativa axeitada e as consecuencias de non facela "podes darme iso ou tereri que escribir unha nota aos teus pais".
Para aplicar a acción disciplinaria que capacitar os alumnos a seren responsables súas propias opcións de comportamento. Construír ...
recompilado: educaciontdah.wordpress