lunes, 7 de diciembre de 2015

Proceso avaliador dos alumnos con Altas Capacidades

Guía para  os centros educativos, en especial para orientadores e orientadoras.
Para favorecer a atención das necesidades específicas dos alumnos,  alumnas de altas capacidades.
A prevalecencia das altas capacidades nos centros escolares e do 2%.
Na Guía sinala que o proceso de avaliación, consta de dous momentos un 1º  que é a detección e o 2º a Avaliación psicopedagóxica.

Accede na imaxe

Enlace para descarga da guía 

Índice
1. Introducción
2. Normativa Foral, autonómica e Estatal
3. O proceso avaliador das necesidades educativas no alumnado con altas capacidades
     Xustificación
     Obxectivos, características e dificultades
     Plan de Detección/identificación
     Avaliación psicopedagóxica
4. Bibliografía
5. Anexos
     
   



Autores 
Iñaki Martínez Urmeneta
Carlos Ollo Oscáriz
Centro de Recursos de Educación Especial de Navarra CREENA.