jueves, 19 de noviembre de 2015

Ciberbulllying Guía de recursos Didácticos para Centros Educativos

O texto fai unha reflexión sobre a necesidade de educar na alfabetización dixital aos escolares máis pequenos nos centros educativos para previr desde o coñecemento o risco.



Índice
Presentación
1. Mundos conectados a través das TiC, o estado da cuestión: usos e hiperconectividad.
2. Escenarios de risco: Ciberbullying, Grooming, acceso a contidos inadecuados
3. Necesidade de formar ao alumnado: ética nas relacións no entorno dixital e as boas prácticas desde a Educación Primaria 
4. O proxecto de alumnos axundantes en TIC, o modelo Aprendizaxe-Servizo aplicado aos centros educativos, educando aos máis pequenos 
5. Exemplificacións para acción didáctica nos centros educativos.
6. Protocolo de intervención en situacións de conflito nos centros educativos
7. Referencias normativas para a reflexión e a acción no centro escolar
8. Referencias bibliográficas e dixitais de interese 
9. Anexos 


Autor:  José Antonio Luengo Latorre 
Edita: Colexio Oficial de Psicólogos de Madrid