jueves, 1 de octubre de 2015

Prevención Fatiga Visual


Dez Consellos básicos 


Enlace Imaxe
  1. Descansar de maneira periódica polo menos 5 minutos por cada hora de lectura ou actividade que precise un esforzo visual.
  2. Para descansar a vista temos que alternar as distancias as que miramos. De preto (pantalla) de lonxe ( mirar pola xanela). Os problemas visuais veñen de manter a vista a mesma distancia e na mesma actividade.
  3. A concentración diminúe o parpadeo. Temos que ser conscientes é realizar cada hora, 10 parpadeos completos alternados con parpadeos rápidos uns segundos e despois manter os ollos pechados, uns instantes, para evitar a sensación de ollos secos.
  4. Suavizar o brillo e o contraste da pantalla axuda a visualizar mellor o texto. Axuda tamén disminuir a intensidade da luz ambiental.
  5. É mellor traballar con luz natural. A mellor colocación e lateral ao foco de luz así evitamos os reflexos. Colocarse a uns 60 centímetros da pantalla do monitor e un pouco por bebaixo da altura dos ollos.
  6. A frecuencia de actualización da pantalla ver en propiedades de la pantalla/opcións avanzadas debería estar entre 70 Hz 75 Hz.
  7. A distancia do libro electrónico é de 35 a 40 centímetros dos ollos.
  8. Axustar o tamaño da letra para que sexa cómodo.
  9. Se se está canso é mellor non usar os medios electrónicos.
  10. Acudir ao óptico -optometrista a revisar a saúde visual cada ano.