viernes, 2 de enero de 2015

GUÍA PROTOCOLO DIAGNÓSTICO E INTERVENCIÓN PSICOPEDAGÓXICA


Os nenas e nenas teñen diferentes ritmos de aprendizaxe, estan en distintas fase madurativas e posibles conflitos  emocionais, na escola temos que adaptala ao alumnado partindo da idea de que a diferencia enriquece, nunha sociedade tamén diversa e en constante evolución.
Esta guía nace coa idea de axuda ao mestre neste reto e facilitar a labor docente na atención a diversidade.
Guías de protocolo para un diagnóstico e intervención psicopedagóxica, en tramos de idade de 0-5, 6-11, 11-18

Este documento fue financiado por Save the Children y la Agencia Española de Cooperación
Internacional al Desarrollo (AECID) en el marco del Convenio 10-CO1-61 con el
objetivo de crear herramientas para el aula que fueran de utilidad a los docentes en la
identificación de problemas de niños, niñas y jóvenes, y para ayudar en su resolución.
Autores: Fernanda Solíz, Rosina Uriarte y Soledad Valverde
Revisión de textos: Adolfo Maldonado
Edición: Clínica Ambiental · Septiembre 2012


Nº 1 DIAGNÓSTICO RÁPIDO DE 0-5 ANOS     

trata nos seus apartados de instrumentos e técnicas de avaliación para o tramo de 0-5 anos, ten un capítulo da  primeira e segunda infancia con consideracións xerais de crecemento e desarrollo, escala madurativa de observación, psicomotricidade e desenvolvemento cognitivo e social e uns indicadores xerais de desenvolvemento para cada idade que serve de referencia para pais e mestres. 



Nº 2 DIAGNÓSTICO RÁPIDO DE 6-11
Os apartados son:
1. Estimulación y reeducación psicomotriz
2. El dibujo infantil y su significado psicológico  
3. La niñez (6 a 11 años) 
4. Los problemas de aprendizaje 


Nº 3 DIAGNÓSTICO RÁPIDO DE 12-18 anos 

1.Adolescencia
2.Desarrollo en la adolescencia 9
 2.1 Desarrollo Físico 10
 2.2 Desarrollo Cognoscitivo 11
 2.3 Desarrollo Emocional 13
 2.4 Desarrollo Social 15
 2.5 Desarrollo psicosexual 
3. Crecimiento del adolescente 24
4. Historia clínica 27
4.1. Descripción del Instrumento y llenado: 30

5. Test de frases incompletas de Sacks (adaptado)